Rodzicu! Zaktualizuj swój Dziennik Vulcan
Rodzicu! Zaktualizuj swój Dziennik Vulcan
Rodzicu zaktualizuj swoje konto w 5 prostych krokach:
- Wejdź na dotychczasową stronę logowania do Dziennika VULCAN.
- Wybierz opcję “Logowanie przed zmianą”.
- Zaloguj się dotychczasowym loginem i hasłem.
- Potwierdź dane swoich Dzieci podając 4 ostatnie cyfry ich numerów PESEL.
- Wybierz typ konta, z pomocą którego będziesz odtąd korzystać z Dziennika VULCAN:
- po wybraniu konta eduVULCAN – kliknij opcję „Utwórz konto”,
- po wybraniu zwykłego konta – zapisz dane logowania.
UWAGA: Za pomocą aplikacji mobilnej Dzienniczek VULCAN możliwe jest wybranie wyłącznie konta eduVULCAN.
- Uruchom aplikację mobilną Dzienniczek VULCAN.
- Rozpocznij proces aktualizacji, klikając „Przejdź dalej”.
- Wybierz typ konta:
- po wybraniu konta eduVULCAN kliknij „Utwórz konto” i uzupełnij dane, a następnie pobierz i zainstaluj nową aplikację mobilną eduVULCAN.
- wybierając konto zwykłe rezygnujesz z dostępu do aplikacji mobilnej. Zamknij aplikację i zaloguj się do Dziennika VULCAN przez przeglądarkę, korzystając z dotychczasowej strony logowania. Następnie, kreator przeprowadzi Cię przez proces wyboru i utworzenia zwykłego konta.
Konto eduVULCAN jest bezpłatne.
W ramach aplikacji mobilnej eduVULCAN (która również jest bezpłatna) możesz wybrać dostęp do odpłatnej usługi rozszerzonej (np. powiadomień PUSH, usprawiedliwiania nieobecności w aplikacji czy wiadomości ze Szkoły w aplikacji).
Dostęp do usługi rozszerzonej jest – poza okresem bezpłatnego dostępu testowego, czyli do 01.11.2024 r. – odpłatny.
Opłata za dostęp do funkcji rozszerzonych wynosi: od 32,99 do 42,89 zł brutto i jest to opłata jednorazowa (za dostęp od 01.11.2024 r. do 30.06.2025 r.). Cena ta różni się, w zależności od kanału sprzedaży.
W przypadku nie wykupienia dostępu rozszerzonego aplikacji, aplikacja nadal działa tylko w bez funkcji rozszerzonych .
Pierwsze logowanie
-
Chcę założyć konto eduVULCAN, ale nie posiadałem/am wcześniej dostępu do Dziennika VULCAN. Co zrobić?
Zwróć się do Wychowawcy Oddziału lub Sekretariatu Szkoły z prośbą o kartkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym do Twojego konta. Znajdziesz na niej wszystkie informacje potrzebne do przejścia procesu aktywacji konta eduVULCAN. Każdy Uczeń i Rodzic powinien otrzymać indywidualną kartkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym.
-
Czy potrzebuję kodu jednorazowego do aktualizacji konta?
Kod jednorazowy
Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.
-
Skąd uzyskać kod jednorazowy?
Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.
-
Kiedy potrzebny jest mi kod jednorazowy?
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.